TISZTELT GÁDOROSI LAKOSOK!

T Á J É K O Z T A T Ó

A HULLADÉKGAZDÁLKODÁSI KÖZSZOLGÁLTATÁSHOZ KAPCSOLÓDÓ LAKOSSÁGI ÜGYFÉLSZOLGÁLAT MŰKÖDÉSÉRŐL

Kihelyezett ügyfélszolgálati teendőinket 2018.-ban is minden páratlan héten hétfői napokon látjuk el a Gádoros Nagyközség Polgármesteri Hivatalának épületében (5932 Gádoros, Kossuth Lajos u. 16.) 10.00-12.00 óra közötti időpontban munkaszüneti illetve ünnepnapok kivételével.

Ügyfélfogadási Időpontok 2018. év
Január Február Március Április Május Június Július Aug. Szept. Okt. Nov. Dec.
15, 29 12, 26 12, 26 09, 23 07, 21 04, 18 02, 16, 30 6 03, 17 10, 15, 29 12, 26 10

A kihelyezett ügyfélszolgálatunkon az alábbi ügyintézések lehetségesek:

  • Megrendeléssel, elszállítással kapcsolatos bejelentések
  • Adatváltozások felvétele, szerződéskötés
  • Számlainformáció

Adatváltozáshoz, leüresítéshez és szerződéskötéshez szükséges dokumentumokat (hagyatéki végzés, adás-vételi szerződés, ajándékozási szerződés, földhivatali tulajdoni lap stb.) kérjük legyenek szívesek fénymásolatban átadni ügyintézőnk részére.

Amennyiben hulladékgyűjtő edényt szeretne cserélni, felvenni, illetve leadni azt kizárólag az 5900 Orosháza Fürdő u. 5. szám alatt található ügyfélszolgálati irodánkban teheti meg az alábbi munkanapokon:

Hétfő: 7:00-11:00
Kedd: 7:00-11:00
Szerda: 7:00-15:00

A panaszbejelentéseket a hét minden munkanapján fogadjuk H-P: 7:00-15:30 között a 68/512-480-as telefonszámon.

A lomtalanítással, szelektív hulladékgyűjtéssel és zöldhulladékgyűjtéssel kapcsolatos információkat a www.ohunkft.hu honlapon tekinthetik meg.

Tisztelettel:

A DAREH Bázis Zrt. –vel közreműködve:

Orosházi Hulladékgazdálkodási Nonprofit Kft.